Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 27 Jun 2024 15:36:51 +0300

Tere!

Saaremaa Vallavalitsus menetleb praegu kasutusteatist nr 2411301/03478 
aadressile Saare maakond, Saaremaa vald, Muratsi küla, 21170 Muratsi sadama 
tee// 2700122 Puhkeplatsi tee T1// Allika tee 1// 11// 12// 13// 15// 17// 
2// 3// 5// 7// 9// Jaani// Kaevu// Kanja// Keldrimäe// Kiviranna// Lepa// 
Luise// Marguse// Masti// Merekivi// Miniranna// Mooni// Noorloomalauda// 
Otsa// Paeaugu// Pensi// Pihlaka// Päikese// Rannapõllu// Rauna-Põllu// 
Redika// Redika tee 1// 2// 3// Ristiku// Ränga// Saare tee 3// Tamme// 
Tammina// Tiigi// Tinore-Otsa// Tinuri// Uue-Koordi// Uus-Tinuri// Välja// 
Ääre tee (Passiivse elektroonilise side juurdepääsuvõrgu rajamine, A57N149 
(VT1933)) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Tööd riigitee teemaal

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27029238>  (menetlus nr: 
432532), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 08.07.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Saaremaa Vallavalitsus) või menetleja (ÜLLAR JÕGI) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister